Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tyjo, ten je teda má!

Začnu otázkou: Na co jste pomysleli jako první, když jste si přečetli název tohoto článku? Před jeho zveřejněním mi odpovědělo několik mužů i žen. Odpovědi byly tak jednoznačné, že mě to až překvapilo.     

K téhle úvaze mě inspirovala kamarádka Eva. Po patnácti letech manželství se rozvedla a těsně po čtyřicítce se znovu zamilovala. (Tyto události se staly v uvedeném pořadí). Její vyvolený Marek má spoustu předností, a vedle nich taky jednu slabost: ženské vnady. Na ulici nebo kdekoliv jinde, kde je výrazná koncentrace estrogenu, Markovi žádná nesmí uniknout. (Myslím prsa). Každá sjede znaleckým pohledem a svůj posudek mnohdy doprovodí zvukovou kulisou: nejčastěji mlasknutím nebo obdivným zamručením. Tvary, které se nijak nevymykají průměru nebo nestojí za komentář, přechází mlčením. Zato při pohledu na mimořádně obdařenou ženu se většinou neudrží a utrousí: „Tyjo, ta je teda má.“ Tím to končí. Během okamžiku si zase vyndá mozek z kalhot a přepíná do běžného módu.

Na toto téma vedli Eva s Markem hodně debat. Nic nepomohlo jeho ujištění, že se jedná o naprosto nevinnou zábavu a že Evu miluje a nechce na tom nic měnit. A nic nepomohly její promluvy na téma úcta k ženám a decentní chování na veřejnosti. Na obdivu ženské krásy Marek neshledal nic neuctivého. Eva trvala na tom, že by se aspoň měl zdržet hlasitých projevů. Na to jí opáčil, že jeho by určitě nepohoršilo, kdyby ho nějaká žena nahlas ocenila. Došlo i na vyděračské „Kdybys mě miloval, tak to neděláš“ a na neméně vyděračské „Kdybys mě milovala, tak mi to přeješ“.

Snažily jsme se, aby si to Eva přestala brát osobně. Jednak by byla škoda, aby se kvůli tomu rozešla s fajn chlapem a jednak by se nám, ostatním členkám babince, taky ulevilo, protože:

  • To známe všechny, jen v různých obměnách
  • S tím stejně nic nenaděláme, a tudíž nemá cenu o tom neustále mluvit nebo (ještě hůř) hledat řešení.

Zlom nastal ve chvíli, kdy Eva vyrazila na jakýsi sebepoznávací kurz. Jedna z technik byla založená na tom, že si každý hledal ve skupině svůj protějšek – se zavázanýma očima a jen na základě stisku ruky. Eva narazila na ruce, které ji nejenže byly příjemné, ale doslova ji vzrušily. Byla z toho trochu zmatená a taky se styděla. Když otevřela oči, zjistila, že majitel rukou ji zdaleka nezaujal tak, jako jeho měkké a teplé lopaty, do kterých se schovala (a při tom si představovala nejrůznější věci). Zároveň si uvědomila, že Marka pořád miluje a nechce na tom nic měnit. Její ruce si prostě na chvíli užily s jinými. Netušila, že zrovna tahle část mužského těla může být tak sexy. 

Dělaly jsme si z ní trochu legraci a nadhodily, jak by se asi Marek tvářil, kdyby před ním čas od času prohlásila: „Tyjo, ten je teda má!“ (Jako ty ruce, samozřejmě). Tahle poznámka vyvolala dlouhou a k ničemu nevedoucí debatu na téma mužské a ženské rovnoprávnosti. No, vlastně se nedá říct, že tak úplně k ničemu nebyla. Když už nic jiného, došlo nám, že:

Ať už k tomu dá popud cokoli nebo kdokoli, i ženě někdy spadne mozek do kalhot(ek). 

Autor: Petra Polsen | čtvrtek 4.5.2017 7:23 | karma článku: 20,19 | přečteno: 1162x
  • Další články autora

Petra Polsen

Jak jsem šňupala kakao

Nedávno na internetu psali, že v Americe začali prodávat šňupací čokoládu. Jako nevyléčitelná závislačka na téhle pochoutce jsem pochopitelně zbystřila...

18.7.2017 v 7:53 | Karma: 16,82 | Přečteno: 381x | Diskuse| Ona

Petra Polsen

Princové jsou na draka

Pokud patříte k zarytým obhájcům volné výchovy, varuju vás předem: tento článek vám může zvýšit krevní tlak.

11.7.2017 v 8:05 | Karma: 37,32 | Přečteno: 1457x | Diskuse| Ona

Petra Polsen

Zaklínadlo jménem čtyřicítka

Kdysi jsem se děsila toho, že mi někdy bude třicet. Nakonec to zdaleka nebylo tak hrozné, jak jsem si myslela. Všem čerstvým třicítkám vzkazuju: užívejte si to, protože...za deset let bude hůř. Vím, o čem mluvím...

15.6.2017 v 8:07 | Karma: 27,41 | Přečteno: 1072x | Diskuse| Ona

Petra Polsen

Tuhle chci doma!

Vždycky mě to dostane. Znova a znova...Z rady, že si máme dát pozor na to, co si přejeme, se už stala dokonale otřepaná fráze. Ale platí pořád. Bohudík...a taky bohužel.

7.6.2017 v 7:03 | Karma: 20,31 | Přečteno: 956x | Diskuse| Ona

Petra Polsen

Jak to, že nejsem mrtvá?!

Spáchat malý dopravní přestupek nutně nemusí být jen špatné. Můžete se o sobě dovědět něco, co jste absolutně netušili. A při tom ušetřit dvě stovky. Nebo i víc...

26.4.2017 v 7:15 | Karma: 36,63 | Přečteno: 2703x | Diskuse| Ona

Petra Polsen

Nebojme se čisté špíny

Mám kolem sebe ráda čisto, ale dnes se přimluvím za bakterie. Může za to jeden mladý bankovní úředník.

20.4.2017 v 6:59 | Karma: 28,02 | Přečteno: 1022x | Diskuse| Ona

Petra Polsen

Rychlík do pekla

Možná jste přesvědčení, že určité věci by se vám v životě nemohly stát. Ale...víte to jistě? Víte přesně, kde jsou vaše hranice, za které byste za žádných okolností nešli?

9.3.2017 v 7:32 | Karma: 28,03 | Přečteno: 2084x | Diskuse| Ona

Petra Polsen

Nekastrujme muže

Znáte to. Šly jste na babinec a teď se vracíte ze sletu čarodějnic. Při odchodu z domu se loučíte se svým mužem. Když se po několika hodinách vrátíte domů, v obýváku sedí ňouma, který vám nepřinese kytku, co je rok dlouhý...

23.2.2017 v 7:52 | Karma: 36,74 | Přečteno: 3484x | Diskuse| Ona

Petra Polsen

Vezmeš si mě?

Marně přemýšlím, jak uvést téma dnešního článku, protože je...řeknu to rovnou...tak trochu o hovně. Slušněji řečeno o psím exkrementu. Ne, nebojte se. Nemíním moralizovat nad těmi, co nesbírají.

2.2.2017 v 7:40 | Karma: 24,38 | Přečteno: 2490x | Diskuse| Ona

Petra Polsen

Jak se můj kocour ocitl v erotice

Můj kocour se nechtěně dostal do erotické literatury. Záměrně říkám můj a ne náš. Nemyslím totiž našeho zrzavě mourovatého kocoura, který většinu dne prospí a o erotice si může nechat jen zdát.

25.1.2017 v 8:43 | Karma: 15,61 | Přečteno: 793x | Diskuse| Ona

Petra Polsen

Kostlivci v předsíni

Blíží se oslava zlaté svatby našich a já pomáhám, s čím je třeba. Moje matka při té příležitosti naplánovala úklid, který rozsahem a použitými chemickými prostředky předčí i jarní nebo předvánoční úklid, a to už je co říct.

17.1.2017 v 12:02 | Karma: 18,59 | Přečteno: 752x | Diskuse| Ona

Petra Polsen

Klídek, paninko, klídek!

Před pár dny moje děti odjely na hory a já jsem se záhy dověděla, že moje šestnáctiletá dcera lže, kouří trávu, peníze na obědy ve školní jídelně utrácí za bůhvíco a chodí se dvěma kluky najednou.

12.1.2017 v 7:43 | Karma: 31,02 | Přečteno: 3211x | Diskuse| Ona

Petra Polsen

Nikdy neříkej nikdy

Zas je tu čas novoročních předsevzetí...Nepopírám, že jsem taky patřila k lidem, kteří věří, že se změnou letopočtu se jejich život začne ubírat jiným směrem: k lepším zítřkům...

7.1.2017 v 10:37 | Karma: 14,63 | Přečteno: 391x | Diskuse| Ona
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1669x
Jsem překladatelka a autorka Deníku kočičího intelektuála. Oceňuji inteligentní humor a upřímnost. Inspirují mě moudří, tvořiví, cílevědomí a pozitivně naladění lidé. Mám slabost pro kočkovité šelmy, vůni květin a čokoládu. Ještě toho chci hodně poznat, zažít a naučit se. A ještě toho chci lidem i sobě hodně dát. Třeba psaním...

Seznam rubrik