Diskuse

Zaklínadlo jménem čtyřicítka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

R^R^;-D od všech slýchám - počkej po padesátce... a tak ještě sedm let počkám a budu pozorovat ;-)

0 0
možnosti
JB

Mě čeká v lednu šedesátka! Věk mezi 35 a 45 považuji za sexuálně nejatraktivnější:-))). Pak to jde z kopce, po padesátce se mnohým ženám splní dětský sen - stanou se neviditelnými.:-))) Umělé zuby mám od 42let, dědičné zatížení, bohužel, ale neměnila bych ani náhodou. S přibývajícími roky , kdy v zrcadle vidíte stále se zhoršující obraz, obklopuji se ráda krásnými věcmi. Včera jsem si v antkariátu koupila Italštinu pro samouky a už mám v hlavě první dvě lekce:-))), přidám je k anglině, ruštině, španělštině a arabštině, kterými jsem si trénovala mozek od mládí. Tak asi tak...;-)

0 0
možnosti
Foto

Mě čeká už jenom padesátka. Za rok. Nijak mě to netíží, mám pětiletou dcerku, takže dělám totéž jako ve třiceti, kdy jsem měla pětiletého syna...;-D Ale pamatuju si, jak mě trápila třicítka: měla jsem za to, že mládí je pryč! Jinak mohu zodpovědně prohlásit, že pošetilost mládí a hravost a takové ty věci se věkem nemusí ztratit...R^

3 0
možnosti
JS

Karma :-) Já tím akorát procházím, v prosinci to padne..a můžu říct že „depku“ tedy mám, třicítka byla pohoda, možná proto že mi tenkrát umřela maminka a vůbec se děly věci, tak jsem na to nějak neměla čas myslet..Ale ta čtyřicítka to je strašný, já jsem stále duševně mladá, věčný puberťák co se tak i chová, ale problém je, že to už blbě vypadá ;-D a do toho ty šediny, bolavé klouby, 10 kilo navíc než bych chtěla, brýle abych si pořídila..no jak mám být happy ;-)

2 0
možnosti
PP

Zdravím Vás, Jano, nehleďte na to, jak při něčem vypadáte...kdo Vás má rád, Vaše šediny a brýle řešit nebude. A kdo bude chtít, něco si na Vás najde, i když se budete chovat jako "zodpovědná čtyřicítka". Přeji Vám šťastný vstup do další dekády!

0 0
možnosti
JN

Když mi bylo čtyřicet, seděl jsem na pískovišti a ročního syna jsem učil plácat bábovičky. Krásné vzpomínky.

2 0
možnosti
Foto

Ctyricitka je krasny vek, i kdyz ve dvaceti to clovek vidi jako pokrocile stari :-) ja se tesim i na sedesatku a sedmdesatku

1 0
možnosti
PP

Hezký den, Kamilo, připomněla jste mi, jak jsem ve dvaceti o čtyřicátnících paušálně prohlašovala, že už jsou "vyřízení" :-) :-)

0 0
možnosti
MB

Nepropadejte panice. Když kdysi můj otec slavil 50 let - skutečně jsem na něj zíral, že asi má známé u Děda Praděda ... Když jsem oslavil já - v podstatě pak bonmot J.Jágra - Věk je opravdu nějaké číslo. Za dobu od revoluce se věk posunul o neuvěřitelných 7 let ... Jistě, pak nastoupí pojmy - délka a kvalita života... Každopádně, pořád jste člověk - žijte a užívejte ... :-)

0 0
možnosti
PP

Pane Boučku, věk je opravdu jen číslo...můj dědeček ještě v osmdesáti běžně jezdil z dvacet, někdy i třicet, kilometrů na kole. A taky si stěžoval, že nějak nemůže najít pěknou ženskou...že má kolem sebe jen samé babky :-)

2 0
možnosti
Foto

Jé, jak to děláte? Mně nikdo nic nenabízí a ničím takovým se velice netrápím. Pamatuji si kolegyni, která mi v práci vysvětlovala, že ta "pětadvacítka" je zlom. A mně se nic nezlomilo.

Je pravda (bude mi 49), že už si lépe promýšlím, čím jsem ochotna ztrácet čas, protože už znám lépe jeho cenu. A přiznávám, že jsem ráda, že je jiná doba a v padesáti nejsme povinně "babky", jako byla babička moje.

Pragmaticky vzato, máme štěstí, že jsme se dožily, tak prostě žijme :-). A vlasy si nechte klidně do pasu, jsou přece Vaše.

0 0
možnosti
PP

Hezký den, Jano,

je to tak, máme opravdu štěstí, a nejen v tom, že pořád ještě jsme, ale i v tom, kde a jak žijeme (chroničtí stěžovači prominou). Svůj věk nijak zvlášť neřeším, jen se mi zachtělo jemně si šťouchnout do těch, kteří ho řeší :-)

0 0
možnosti