Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

P18e91t27r 57M91a27l81ý

26. 4. 2017 11:48

Skvělý článek. Mě pokaždé děsí to číslo 99,9 %, které desinfekce údajně zabije. Co potom ten odolný zbytek? Tomu vytváříme ideální prostředí, kde se může nerušeně množit a opravdu nám pořádně škodit.

0 0
možnosti
PP

A taky že škodí... Děkuji za reakci, pane Malý.

0 0
možnosti
Foto

I98v68a76n 30V83e20s14e38l42ý

20. 4. 2017 11:58

V článku jste napsala o dětech: "Takzvaná hygienická čistota je na život líp nepřipraví." Já mám za to, že jim dokonce do života škodí. Nepotkat se v dětství s nějakým bacilem je totéž co odmítnout vakcinaci což je dnes takřka módní. Ano, i ta hygienická čistota se může podílet spolu s ostatními faktory plynoucími z dnešní doby na vysoké míře alergií což ještě nedávno byl názor takřka zapovězený a dnes již i akceptovaný.

3 0
možnosti
PP

Souhlasím, pane Veselý.

0 0
možnosti
VV

Ano , syn mi kolem druhého roku jedl slepičí trus a ja pa mu to ve 40 cíti sluší

2 0
možnosti
Foto

to dělají všechny děti, vajgly na pískovišti a jiné dobroty.

0 0
možnosti
Foto

A co vám na třešních a jiném ovoci co se jí přímo ze stromu přijde divného? Vždyť je to snad normální, že si na zahradě, nebo v sadu něco utrhnu a rovnou to sním.

1 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1669x
Jsem překladatelka a autorka Deníku kočičího intelektuála. Oceňuji inteligentní humor a upřímnost. Inspirují mě moudří, tvořiví, cílevědomí a pozitivně naladění lidé. Mám slabost pro kočkovité šelmy, vůni květin a čokoládu. Ještě toho chci hodně poznat, zažít a naučit se. A ještě toho chci lidem i sobě hodně dát. Třeba psaním...

Seznam rubrik